slutet gått allting gott?

nu har all spännings släppt. hade precis spanska om prov på gramatikdelen. för örrigt så har dagen varit jävligt soft, tacos tilll lunch GOTT, sen på blev det påslgodis i skolan och en liten konsert. det var mysigt det.
jag fick veta att vi inte har ngt uppsats i spanskan tills efter lovet så en mindre sak att plugga! skönt.

nu ska jag gå en sväng till öster och sola, har hört att det är bra där + billigt. 20 kr för 20 min 30, för 30 osv !
när jag kommer hem ska jag roa mig med att försöka få ordning på bloggen och göra om lite grejor, eftersom manyn är längst ner och man ser det inte! :( jag som fixat så fiiint,

men men glad påsk, till er alla även om det inte är påsk idag MEN VAFAN NU ÄRE LOOOOOOV!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

Postat av: Malin

Vadå menyn är längst ner? :S
Är den ju inte? Eller är det jag som är dum i huvet? :P
Hur gick det på spanskan förresten? :)

2008-03-20 @ 17:09:32
URL: http://malinforsblom.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback