sööööndag :/

i dag är det veckans segaste dag, vanligtvis, men jag ska faktiskt göra ngt idag. nu om en timme så ska jag med bussen till nyköping och syrran hänger med mig. jag har match kl 4 i gumshallen mot ett lag som heter kalabalik. så det blir lite dötid därimellan så vi ska gå och kolla lite på stan så länge och se om vi hittar ngt,
det var rätt låtar som gick vidare igår, förutom nordman, har är ju inte så himla bra, men bättre det än att carola gick vidare! sen avslutades kvällen med världens bästa film! hur man blir av med en kille på 10 dagar :D hur rolig som helst! älskar den! jaja, jag uppdaderar ikväll och berättar hur det gått på matchen och om jag hittade ngt snyggt :) pusspuss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback