svenska folket kan inte rösta

 
hur trachig kan man bli, försmå kläder så tuttarna hoppar ut och överdriven, hon är jobbbig och hon förtjänade inte en plats i finalen,klart är det linda jag pratar om! hon kommer inte ha någon chans när det väl gäller, senare i eurovisionsongcontest. SUCKER!
men perelli vad faktiskt bra likaså sibel.  något att se fram emot

vaknade av att min djävulska lillebror dunkar i dörren! ( frukooooooooost! )
idiot stick!
att de orkar hålla igång från kl, 07.00 tills de går och lägger sig, fattar liskom inte, och bara för att man själv inte springer runt och gapar så får man komentarerna: vad sur du är jämnt.
jobbigt? JAAAAAA
idag ska vi åka och kolla på nån ny bil, jag stannar hemma, pallar inte åka någonstans just nu, få se om jag slår upp böckerna idag igen, ganska stolt över gårdagens pluggeri :) ahha men matten suger fortfarande, önskar att jag hade huvud som ett jävla snille! men att ett sånt mirakel ska inträffa vågar jag inte hoppas på!, sen blire iallafall ut och äta och sen match,
vi höres och synes, skola imorgon puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback