uppe med tuppen

idag så gick jag upp kl 06.45! shit ,jag skulle hänga med madde på tävling, men det var bra för då kan jag somna ikväll :D brukar ha ganska svårt att somna just på söndagarna, vet inte varför?
Melodifestivalen var ju som sagt igår och rätt låt vann tycker jag :P herrooherroo

imorgon är det skola igen, men veckorna går ju så inåthelvetefort! asså vi är lediga på fredagen nästa vecka, så jag ska försöka hinna åka upp till pappa nån gång snart :) han ringde idag när jag var på tävlingen. cicci min syster var där och hälsade på. han ville att vi oxå skulle hälsa på snrt
idag så har jag och cindy vart duktiga att laga maaat :) den blev lyckat som vanligt när vi lagar mat :) kycklingfilé, ris och currysås med morötter och brocoli, nu är jag mätt som satan, haha
jag är faktiskt ganska stolt över mina matlagningskunskaper. ska bli kock när jag blir stor tror jag :P
som sagt, det är kul att laga mat, men det är inte lika kul att ta reda på skiten efteråt sen.......
just nu känner jag mig allmänt irriterad över att alla bara tjatar känns det som.., skulle egentligen tränat på friskis med malin imorgon som jag hade set fram emot, men nej det går ju inte nu eftersom jag måste plugga matte, har prov på tisdag och jag fattar nadaaaaaa, ibörjan gick det bra men så fort det bröjar bli svårt så orkar jag inte överbelasta min otoligt förnuläget överbelastade trötta hjärna! ikväll är det valander som jag vill se på men inte vågar för jag är rädd för såna filmer, inte när jag kolla på dem, men efetråt :(  men men är man tönt så är man ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback