antikens grekland

nu sitter jag hemma och pluggar för ovanilighetens skull? nej. dte är så jävla mkt plugg asså jag fattar inte. Eller det har faktiskt lugnat ner sig avskyvärt mkt nu, tror jag ( eller jag kankse förtränger allt det jobbiga så som jag brukar göra? ) just nu sitter jag och skriver på svenskan som jag försöker sammanfatta ett häfte om antikens grekland på typ 25 sidor, prov nästa veckan men det ska nog gå bra.

Imorgon är det för övrigt Nationella prov i spanska. MUNTLIGA DELEN! shiiiet, snacka om at vara körd där va?
men huvudsaken är att jag får G höhö,

Var och tog en fika och en liten runda på stan me dmalin i efetrmiddags :) det var mysigt .
ska försöka hinna ut och springa lite nu efetr middagen. kan vara bra att komma ut och röra lite på sig, får se om jag springer ute eller om jag pallar mig upp till gymmet.

aja ha en bra kväll så hörs vi

Kommentarer
Postat av: petra

Åh, din bakrundsbild??? på tjejen o killen?
kan du skicka den till mig? :D


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback