dööööd :S

ja nu har jag kommit hem och jag överlevde, tur. har nyss duschat i typ 1 timme och verkligen njuuuutit! fan har aldrig uppskattat duschen så jävla mkt förut!
jaja om jag ska försöka sammafatta paddlningshelgen lite kort nu då. Jo vi började med att samlas vid busstationen kl 12.15 ¨på fredag eftermiddag, ja och såklart så regar det! vi åkte ungefär 30 min till helgö ( stavning) vet inte rikgtigt vad stället hette om jag ska vara ärlig. men men vi packade ner våra saker i kajakerna och jag var först i! :) jag trodde jag skulle ramla i det kändes fett ostadigt!, men när allt väl var i efetr typ 1 timme så begav vi oss iväg och lärarna åkte motorbåt efter oss ifall nån av oss skulle ramla i ( men det är bara lata tror jag! )
vi körde vilse flera ggr för att de inte kunda läsa kartan och nrä vi väl var framme så skyndade vi oss att ta den bästa platsen vid sjön med brasa och egen bänk! :) sen så grillade vi korv och hade mysigt.
Den första kvällen belv faktiskt riktigt lyckad, vi hade grymt kul!
andra dagen var bara pest ovh pina. Vaknade kl 8 typ av att vi skulle gå upp och äta frukost I REGNET! sen när vi alla var klara så skulle vi paddla runt lite på havet/ sjön i typ 3 timmar och jag har aldrig känt mig så fruserad att kah hade fan kunnat döda nån nästan! så jävla slut i kroppen man var+ att dte var stora vågor och motvind!
sen kom vi tillbaka till ön, käkade lunch som bestod av snabbmakaroner och råa köttbullar. jag linn och malin var så jävla trötta/ uttråkade att vi tog en liten tupplur från 5 till 7 för att få tiden att gå. Sen var kl äntligen sovdags ( typ halv 12 ) och nu var det inte långt kvar tills nästa morgon som var = HEMFÄRD!!! nu är jag som sagt hemma och jag vill aldrig mer göra om det där. aldrig!

nu sitter jag och skriver lite på antikens grekland och snart ska vi till kyrkan och lyssna på när cindy och Lovisakören sjuger. Sen kommer kim hit :) <3

hoppas eran helg har varit mer lyckad än min, puspsus

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback