häälg!!.

godmorgon alla morgonpigga! heh, solen skiner och det är varmt, kan man önska sig mer va?
datorn hemma är helt cp överbelastad så jag kan inte skriva eller göra ngt alls där så jag får skriva av mig lite i skolan nu innan helgen.
min helg är faktiskt fullspackad!, idag efter skolan så ska jag simma, sen när jag kommer hem så måste jag fixa iordning i mitt rum det sista innan alla människor kommer ( visning ) sen så imorgon så ahr vi släktträff / försenad födelsedag om ni fattar? och sen på lördag kvällen så ska jag till kim, sen på söndagen så åker jag och kim hem till mig för min syrra ska ha lite grillpartay, eftersom hon oxå nyligen fyllt år och sen är det skolan igen? hur fan sk ajag hinna plugga? gahhh
aja orkar inte tänka på allt negativt nu utan nu ska jag ha trevligt.. vi ses på måndag om datan hemma inte går igång pusps


Kommentarer
Postat av: sanda

Hej! Jag kan absolut göra en design, men jag har tyvärr bestämt att jag ska ta betalt för det. 50 kr! Det är inte alls mycket till skillnad från vad andra tar, de tar oftast runt 500 kr t.o.m! Dessutom så ägnar jag sååå mycket tid på hundratals designer, och det får jag ingenting för. Jag och många andra tycker det är rätt såhär, och bäst. Jag kan inte slösa mig tid åt främmande människor gratis.

Är du fortfarande intresserad så adda min msn så pratar vi mer:
[email protected]

2008-05-23 @ 16:31:27
URL: http://eemotion.blogg.se/
Postat av: Malin

Om det får dig att må bättre så har jag inte heller hunnit plugga nått. Hatar att skolan går piss för mig nu..

2008-05-26 @ 12:56:42
URL: http://malinforsblom.blogg.se/
Postat av: Mickan

Jag var med på släktträffen :D

2008-05-26 @ 20:50:09
URL: http://mahlstrom.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback