pain in the ass

hejhej, nu sitter jag här igen, jag har inte kunnat blogga nått överhuvudtaget eftersom våran data är på lagning och jag vetefan när vi får tillbaka den. . sitter och väntar på att spanska lektionen ska börja, får vell de om dte blir vanlig lektion eller nått annat trevligt hhehe.

igår var vi på kolmården och dte var trävligt, hälsade på vargarna, kolla på delfinerna, tigrar elefanter osvosv. och sen på slutet så skulle vi studera apor ( chimpanser ) och snacka om att de är ÄCKLIGA primater! de drack fan sitt egen kiss som om det vore vatten eller nått, så pillade de sig i öronen och näsan och sen käka (?) normalt?
idag så är det fotbollsturnering mot hotell&resturang! kl 2 på rosvalla BE THERE ahha
jag är grymt stel i hela jävla kroppen så jag får vell se hur det går för min del, spela ska jag göra ialf :)

men men vi hörs imorgon hare bra puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni vann ju fotbollen för fan ;)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback