sockerkaka

nu sitter jag här med svidande ögon, måste fan gå och sova snart, ska upp typ kvart i 6 imorgon. rosi fyller år hipphipp HURRA! :) har varit duktig och bakat två sockerkakor tills imorgon och jag får inte smaka ett skit!:( allt är den jävla vandringens fel! först så missar jag att typ släkten kommer+ att jag missar all god mat, fikat (HALLONTÅRTAN! :( ) presentöppningarna osv! fan var allt ska bli sabbat. fattar inte meningen med att vandra på vår LEDIGA TID!? VI HAR VELL ETT LIV ELLER? hmm jocke tycker tydligen inte det. VI SKA GÅ FRÅN KL 2 TILL KL 8 OCH DÅ SKA VI KÄKA MIDDAG OCH ( oj caps, orkar inte skriva om ) jag ska äta mina fina pannkakor som jag har varit så duktig och stekt aldelles själv :D höhö har försökt att få allt menr packad men det visar sig vell att jag glömt mer än hälften när jag kommer dit. som det brukar vara med andra ord. kommer hem på fräädag efetrmiddag och då är dte bara hem, packa upp, byta om och sedan bege mig mot jönåker på fest MALIN FORSBLOM NILSSON BLIR 17 ÅR!! :) då blire partaj,

men men måste bege mig nu hare bra och ni kan ju alltid slå en pling eller en tanke på mig när jag sitter imrgon i ett tält med min frysna kropp ;( buhuhu

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback