brun med låtsas sol!

dagen har bestått av bodybalance, ( typ yoga ) på morgonen eftersom vi har hälsovecka, sen så hade vi lite vanliga lektioner sen så gick jag och katarina och tränade på friskis. Imorgon kommer jag ha sån träningsverk i kroppen kan jag lova! hela veckan har och kommer förbli ganska lugnt, måste dock träna på matten som ett as eftersom vi har matte prov nästa vecka och sen typ veckan innan lovet nationella i matte C, så det här är min chans att höja mig i matten... Ska fan ha mitt betyg!

Nu ska jag iallafall gå ner till gymet och sola lite, hörs senare:)


Kommentarer
Postat av: SANNA

Känner du för att svara på lite frågor?

Anta utmaningen i min blogg :)

Postat av: Anonym

heej heej jag skulle behöva hjälp med min header kan du hjälpa mig?....du har en så fin header det e därför jag frågar dig<3

2008-11-25 @ 18:26:46
Postat av: sivan

heej heej jag skulle behöva hjälp med min header kan du hjälpa mig?....du har en så fin header det e därför jag frågar dig<3

2008-11-25 @ 18:27:16

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback