brunnet vs blondie?

Jag vet fan inte hur jag ska göra med mitt hår, jag har haft blont nu ett tag och färgat det. Men jag vill inte göra det mer! det har jag satt stopp för, eftersom det är slitit så pass mycket på mitt hår att jag inte vill riskera att det blir mera slitet osv. Det har precis börjat återhämta sig. Jag försöker vårda det så gott jag kan!
Så därför har jag funderat på att färga det brunt, vet dock inte i vilken nyans eller nått sånt, men eftersom jag har  den vanligaste svenska hårfärgen " råttfärgat " så syns det inte lika väl när det växer ut som när jag har brunt....
Jag vetefan bara inte om jag passar i det!?? vad tycker ni jag ska göra??



dock inte såå mörkt isnfl... tror jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin header du har!

2008-11-11 @ 20:38:02
Postat av: meuf

Hej, vi är två tjejer som nyss startat ett uf-företag.



Kika gärna in på våran blogg



/ Marlen & Elin

Postat av: katarina

du vet vad jag tycker :D

2008-11-11 @ 22:15:57
URL: http://katarinaacorell.blogg.se/
Postat av: karro

verklingen inte så mörkt :P

2008-11-12 @ 11:56:58
URL: http://karolinfeldt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback