dansuppvisning

hejhej, nu sitter jag här igen och försöker skriva ner det som far genom mitt huvud! Just ni sitter jag och försöker göra klart biologin! En gång för alla. ahaha är grymt hungrig som vanligt. Idag så var jag och corris och hennes new friend och tränade på Friskis på hålet. Det var skönt och nu är jag trött i kroppen...

Som jag kanske tidigare sa så måste vi fixa ett dansnummer tills om två veckor på idrotten, Vi har kommit till den första 8-an men inte längre...... får se hur det går..... svårt bara. nån som kan komma med några bra danstips så bring it on!!
hare bra puss

Kommentarer
Postat av: Fatma

Kan inte komma på nån just nu även om jag har gjort ganska många dansupvisningar förut.. :/ Men ett tips är att slå ingång musik och röra sig framför en stor "kropps spegel" så kommer man på danssteg.


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback