hur höga krav bör man ha?

Gymnasiet som vi alla vet är ingen lätt match, eller det beror kanske på vilken linje man går. Jag går andra året på naturprogrammet och jag håller på att gå i taket just nu. Hur höga krav bör man ställa på sig själv egentligen?  När jag började i ettan så var jag taggad som fan att plugga och göra skitbra ifrån mig iskolan. Jag säger inte att jag har gett upp hoppet bara för att jag går andra året, men allt blir så mycket jobbigare och man måste prioritera vad man ska lägga ner mest tid och jobb på. Jag har alltid haft höga krav på mig själv, ibland för höga och ibland aldelles för låga. Just nu ligger jag nånstans imellan. Jag känner att jag verkligen vill och ska försöka göra mitt bästa för att nå dit jag vill, men ändå är jag så jävla skoltrött!!!!! Fattar ni vad jag menar?

Man kan säga att jag är ganska förvirrad. Jag ska fixa det här, jag är bra och jag är värd de bästa betygen! mina nya budord haha

aja nu ska jag se hur det blir med designen. kankse dyger upp ngt nytt snart :)


Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

Hoppas du haft en nice Lördagskväll!

Postat av: Hexagon

Vad fin bloggen har blivit Helen!! :D

2008-11-08 @ 22:13:25
URL: http://hexagon.blogg.se/
Postat av: Okänd

Jag vet exakt vad du menar! Går också i tvåan och känner precis likadant som du gör.

2008-11-09 @ 01:30:29
Postat av: Louise

Känner igen mig, så jäkla väl! Har visserligen gått ut gymnasiet nu, men i alla fall. Jag har och har alltid haft, och kommer nog alltid att ha, väldigt höga krav på mig själv. Dock är det inte bra att ha alltför höga krav på sig själv heller. Man skall känna att man klarar av det oxå! Annars går man in i väggen (vilket jag oxå gjort).. Gymnasiet är tufft, men kämpa på! Lita på dig själv, så löser det sig! Man kan i alla fall inte mer än göra sitt bästa! Lycka till! :)

2008-11-10 @ 19:20:35
URL: http://theoman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback