INVIGNING

imorgon så blir det invigning av mitt friskis kort och mitt nya liv!, from. imrogon så ska jag sluta lata mig och börja träna regelbundet som jag gjore förut. Då mådde jag riktigt bra, nu känner jag mig mest stressad. Det är faktiskt vetenskapligt bevisat att man i regel får bättre studieresultat om man tränar. Jag ska försöka hinna med båda delarna. Träna och plugga! OCH SÅKLART TRÄFFA KIIIM :)



" Den viktigast träningen är den som blir av "
även om man bara tränar korta stunder om dan, det räcker till och med att ta en extra7längre runda hem , så är det bättre än ingen träning alls! tänk på det nästa gång du tar bussen till maten katarina (A) ahahahha skojja :P

Kommentarer
Postat av: Katarina

haha, undra vem det är som vill ta bussen både till och tillbaka från maten helene ;) <3


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback