Jag hatar spöken

Allt som innebär mörker och kyla uppfattar jag som läskigt! på kvällen så skulle jag aldrig gå igenom stan själv eller så. Jag bor på ( landet ) i ett stort gult hus som är ungefär 200 år gammalt, dock renoverat men grunden är densamma, Det sägs att det har hänt en hel del konstiga saker här förr i tiden...tänker inte gå in på detaljer men saken är den att jag hela tiden, nästan iallafalll känner mig iaktagen av folk, så att säga " spöken " speciellt när jag ska sova så känns det som om det är typ 10 st som står runt mig säng och bara iaktar mig, visst det låter som om jag är skitzo eller nått, men jag känner verkligen ett obehag, ibland, kanske för att min hjärna sammankopplar mörkret med obehag eller så är det verkligen någon som iaktar mig! Jag har ingen aning men jag gillar det inte iallafall! Kankse skrämmer jag upp mig själv bara genom att tänka konstiga saker.

Är det nån som känner igen sig eller är jag helt ensam?



därför gillar jag sommaren och värmen BÄTTRE!!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Sommar i mitt <3 !!





Postat av: daisy

o VAD FASEN har hänt i vårt hus?

mamma! aaah, nu blir ja fan rädd helene!! :(

2008-11-24 @ 20:54:33

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback