julkänsla

Kyla, snö, varm choklad, lussebullar, baka pepparkakor. Det är några av de sakerna som verkligen är jul, och bara några av den sakerna har jag kvar innnan min jul/ vinter är som den ska. Några dagar innan jul, dvs efter vi slutat skolan så brukar vi baka lussebullar, pepparkakor, pepparkakshus, knäck osv... Det är så himla mysigt! Ni anar inte hur stort mitt behov av jullov är just nu! JAG BEHÖVER VILA OCH KOMMA IFRÅN SKOLAN INNAN JAG GÅR UPP I TAKET!?? nån som känner likadant?

Men inse fakta det är ca. 3 veckor kvar tills jullov och helgerna räknas ju inte så ungefär 14-15 dagar? kan det stämma? skoldagar asså. GAHH LÄNGTAR

Nog om julen, vad har hänt idag då? Jo gick till skolan, hade först biologi, fick tillbaka min rapport, VG fick jag.. tabbade mig lite i slutet på diskussionen annars var den bra tyckte hon. Sen den fruktade redovisningen i engelska, och det roliga var att eftersom vi bestämde innan att vi skulle redovisa i halvklass så fick de som redan hade gjort det gå, och då var det ju bara 5 personer kvar! ahha så det blev lite lättare då än om det sitter 40 ögon och stirrar rakt mot en... läskigt :P

Sen så hade vi en lång mattelektion, gick till friskis en liten stund och sen tog bussen hem. Nu sitter jag här och ska snart äta soppa, hungrig som jag alltid är så kommer det nog sitta fint! :)
Hur har eran dag varit?


Kommentarer
Postat av: Amanda

mys!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback