Katarina!

Nu ska jag skriva ett litet inlägg om min kära vän katarina eller kallad "corris" eller "correlli" som alex brukar säga hihi
Jag tycker att kataraina är en ypperligt trevlig tös,  Hon är ärlig, ställer alltid upp och har samma roliga humor som mig! så kan man få en bättre vän?? Vi har bara käns varandra i mindra än ett år, men ändå så känns allt så lätt tsm med dig! :) Hoppas att vi förblir vänner tills vi blir gamla, och vem vet vi kanske öppnar den krogen som vi pratat om?? det låter inte helt fel va?? höhö
älskar dig min vän! <3



Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag älskar dig också min vän! <3

Postat av: SandraLi

Vill du ha smal tips så går du in på

Http://ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Vill du skratta går du in på

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Vill du bli arg går du in på

Http://ihuvudetpasandrali.blogspot/

Vill du gråta går du in på

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Vill du se roliga bilder går du in på

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/



Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

2008-11-23 @ 19:14:29
URL: http://ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback