PÅ BRISTNINGSGRÄNSEN

Hejhej, nu vill jag bara säga att mitt humör ligger på bristningsgränsen! IGÅR satt jag flera timmar med min biologirapport, jag slet som ett jävla djur för att få klart den eftersom det inte gick att spara på datorn! Och sen så frågade jag en lärare om hjälp och han hjälpte mig. Men idag när jag skulle sätta mig ner och kolla igenom de en sista gång så är det? Jo gissa BORTA!! fy fan vad sur jag är. Varför ska sånt här skit alltd hända mig! varför. Nu måste jag sitta och skriva om all jävla skit igen. jag som kände mig så jävla dukitg igår! nu är min dag förstörd! ska träna sen så då får jag vell ta ut min ilska på det eller göra nått annat som kan rensa tankarna lite!!! gahhhhhh


Kommentarer
Postat av: Linda

Enklare och mycket mycket bättre än de flesta andra gratissajterna. Lätt att samla poäng även för dom som inte har en sådan stor blogg.



www.gratismode.se/?c=2840

2008-11-12 @ 15:44:04

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback