plugg plugg och mer staplande

nu sitter jag och ska läsa igenom biologin, men vet ni vad jag upptäcker då?, Jo jag har glömt just de läxböckerna i skolan! cpklant jag är asså. Aja ska iallafall fösöka läsa igenom kemin som vi har prov på, på TISDAG NÄSTA VECKA! jag har missat hälften av genomgångarna och kan ingenting, vetefan inte hur jag ska klara det!!
Får försöka ta det med en nypa salt och göra mitt bästa helt enkelt.

nu är det bara 49 dagar kvar till julafton ( tror jag ) och jag hoppas att jag får jobb på lovet!! snälla snälla ggeeeee miiig!

puss och pill vart du vill :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med skolan asså! :P

Postat av: Hexagon

Det finns på designadinblogg om hur man gör ;) /Malin<3

2008-11-05 @ 20:54:10
URL: http://hexagon.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback