älgtunga

dagens middag! älgtunga, eller inte direkt, eller som jag sa så sköt kenny en älg igår och knäpp som han är så sparade han älgtungan, så den blev serverad till middagen idag för de som ville ha. och feg som jag är så smakade jag inte! det blev pytt i panna till oss andra :) aja nog pratat om maaaaaat

idag så fick jag reda på att fysik provet som vi tydligen ska ha imorgon kommer att vara skit lätt, hoppas inte de ljuger bara ( eller så är det de som är onaturligt smarta :( ) för det kommer säkert vara bajssvårt, så jag har pluggat fysik sen jag kom hem typ... det var meningen att jag skulle ha tränat, men så blev det inte heller!! aja men jag ju inte hinna med allt!, men imorgon så får jag troligtvis träffa mib älskling :) saknar honom

aja nu ska jag gå upp och göra mig iordning, vi hörs imorgon kankse pusspusp


Kommentarer
Postat av: Malin

Älgtunga låter nice ;)

Postat av: Johanna WP

sugen på en ny & fräsch design? :)

http://ilky.blogg.se/2008/october/utkast-jag-har-1.html#comment

2008-10-16 @ 16:09:22
URL: http://ilky.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback