hejigen

hejhej, förlåt för ännu en dålig uppdatering, men igår så kan jag faktiskt skylla på att bloggen krånglade, sidan kunde inte visas, var det bara jag som hade det så??

aja för övrigt så känns livet lite halvsådär meningslöst, pluggplugg och åter plugg, i helgen så skrev jag klart min svenska, om medeltiden och analysen, sen igår så försökte jag läsa igenom fysiken lite men det gick inte så bra, det slutade med att jag somnade med boken över mig och vaknade vid 7, gjorde min iordning och gick till tv:en för att kolla på parlamentet!

asså jag känner att jag måste börja ta tag i skolan ORDENTLIGT NU!!! men jag gör så gott jag kan men ändå känns det som att det inte räcker, vad gör jag för fel?? nån som har några bra tips på hur man inte blir skoltrött första veckan och hur man undviker att somna med läxböckerna i ansiktet??

aja nu ska jag snart ha kemi, vi höres och synes pusssupss

Kommentarer
Postat av: katarina

Börja med kaffe ;) hjälpte mig :)

2008-10-13 @ 15:49:48

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback