snart juul

heej alla glada skönt med lov va?!! jag tycker att det är grymt skönt! helgen har jag spenderat med älsklingen, igår så hjälpte jag till att måla om i deras vardagsrum! aahha det blev snyggt som fan! vitt, enkelt och stilrent, nya soffor hade de köpt oxå!
jag har köpt ett par nya byxor, eller mina 96 byxor som jag fick av kim när jag fyllde år, de gick sönder så jag fick byta dem mot ett par andra, så jag tog ett par blåa, ett par lite tjockare tyg..

ikväll så har jag spenderat kvällen med att spela monopol med småsyskonen! det var kul, länge sen.
imorgon så åker kenny och therese, de ska vara borta i 5 månader skönt som fan för deras del! så jag och daisy ska vara barnvakt medans de åker till arlanda. jag känner fan starkt för att åka bort jag med, slippa sverige och allt skit! två veckor med älsklingen vore ju inte helt fel!!, åka bort till sol, hav ledighet=SEMESTER!!!

på de dagarna som är kvar så ska jag försöka hinna hämta mitt idkort, och sen åka och hälsa på pappa i e-tuna,..träffa kim massor..!
vad ska ni göra?
nu är det bara ca: 58 dagar kavr tills julafton!!

dagens skämt! :

En gammal man gifter sig med en yngre kvinna och trots att de är jättekära i varandra så kan inte kvinnan få orgasm när de älskar. De går till en psykolog för att få hjälp, och får rådet att hyra in en ung snygg man som skall vifta en handduk över dem när de har sex. Paret tycker de låter märkligt, men eftersom de är desperata gör de som psykologen förslagit. Trots de nya försöken med den handduksviftande, unga mannen så går det inte för kvinnan. Desperata att nå resultat byter den äldre mannen och handdukskillen plats. Kvinnan och den yngre mannen sätter i gång, och nästan omedelbart får hon en jätteorgasm. Hennes man tittar på den yngre killen med ett leende och säger:
- Där ser du grabben, så här skall en handduk viftas!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback