heeeeeeeeej

nu har jag äntligen vaknat ur min lilla lossas värld där allt är så lätt, när jag verkligen kollade efter så märkte jag att vi har en jävla massa att göra.

kolla här:

# kemiprov mån v 40. kapitel 1-4
# Italienska prov vecka 40 tisdag kap 1 ( på min födelsedag! :( )
# svenska redovisning v 39 fredagen, inte klar!
# Gör klart engelskan inför essen nästa vecka!!!!
# matteprov v. 41!! 
 
såhär ser mitt liv ut de närmaste veckorna och då ska jag hinan träffa kim oxå.. hoppas han inte blir sur bara för att jag måste plugga så mycket!, jag har tagit tag i mig själv för stunden och bestämt att jag MÅSTE fokusera på plugget mera, det är ju liksom i 2:an om allt sker liksom!!!

NÅN SOM VILL BYTA!!?? hatar verkligen att plugga... 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback