heeelloo

det bränner i halsen på mig, har nyss käkat spaghetti och kötfärssås, råkade hälla på för mycket sweetchili krydda och det bränner fortfarande!! heetttheettt

aja, det gick bra hos tandläkaren, fick ny tråd och så spännde de så nu verker det som bara fan i munnen.. efter att jag hade vart hos tandläkaren så gick jag hem till älsklingen ett tag vi hade rikitgt kul haah han mosade mig, höll fast mig som vanligt haha och jag kommer inte loss eftersom han är ett x antal kilo tyngre och starkare än vad jag är, så jag får ta den metoden som heter: spela skadad, ahha

- snälla släpp mig jag får jätte ont, det är inte kul
- hahahahahahahaha
-snälla SLÄPP!
-NEEJ HAHA
- SLÄPPPPPP FÖR FAN DET ÄR INTE KUL!
- fan vad sur du blev då!
- jag är inte sur?

hahah så brukar det låta när vi skojbråkar ! aaaha



du är mitt allt även om du är lite knasig ibland så älskar jag dig ändå! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback