hjälp vargen kommer!

nu ska jag ge er en liten intressant uppdate!! varg sågs i går vandra genom sitgtomta, säkert på väg hem till mig hjällppppp!! haha

aja nu ska jag vara liiite mer seriös!, skola idag som vanligt, trött som fan sen när skolan väl var klar så mötte jag och corris upp kim och pontus, sen så gick vi till busstationen och sen åkte jag hem... nu har jag nyss käkat och snart ska jag återvända till mitt pluggande!! och vet ni? jag har sprungit idag, hela 3 km! snacka om att jag känner mig duktig ;D det ska jag försöka göra varje dag nu när jag kommer hem från skolan!! nu ska det blir ändring på laatttsidan!!!!

om ni har nått intressant att dela med er så ööös på! ;) ha en trevlig kväll puuuuss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

jag cyklade i 5 km på gymmet och gick i trappor i en km! :D SÄG ATT JAG OCKSÅ ÄR DUKTIG!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback