hooome

hejsvejs, nu sitter jag i ytterkläderna, haha orkade inte ta en mig dem.. har nyss gått en promenad med hunden och då såg och ett plommonträd med jävligt mycket plommon, så jag råkade proppa fickorna fulla! :) ahah shit vad goda de var asså!!, sen när jag kom hem så gick jag till grannen och tog björnbär!, jag får det.....;)??

idag så var skolan almänt seg, fick massa läxor.. mycket matte, sen så började jag mitt nya språk!, Italiano, skoj faktiskt väldigt likt spanskan så jag kommer ha lite nytta av det... jag tog åt mig äran att baka något till nästa gång, nått förslag på nått gått som man kan bjuda klassen på??

jag berättade ju för er att vi hade köpare på huset ( troligtvis ) och de är här nu i vårt hus och kollar igen ( shit ) hahahah nejdå så farligt är det inte, :O.. ikväll ska jag plugga, träna och plugga....

ska ni göra ikväll då??

dsc03577

Kommentarer
Postat av: Julia

usch är det inte jobbigt att ha en hund och gå ut med den hela tiden?

Postat av: agnes

jag ska inte gör någoting, tråk tråk. lite läxor ska jag försöka hinna med annars inget.

2008-09-09 @ 18:19:20
URL: http://aagnesb.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag ska äta godis och tycka synd om mig själv :/

2008-09-09 @ 18:33:53
URL: http://malinforsblom.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback