hur kan man vara så grymmm!!

hej, jag vill bara skiva av mig lite, jag tycker det är så jävla fel och jag fattar inte hur man kan råna en annan människa! snacka om att man känner sig kränkt!!! jag blir så jävla förbannad, jag tänker inte säga vem för det har ingen betydelse!, men den personen står min jävligt nära och blev rånad på centralen i sthlm!! blev mördbultad och fick ligga på sjukhus i 3 dagar!!! fan jävla as!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! varför gör man en sån grej och hur många skruvar  sitter egentligen lösa!???

Kommentarer
Postat av: lena stromberg

Hej! vad kul att du vill vara med och dela dina tankar om bloggen! ha en bra dag!

2009-01-04 @ 11:10:04
Postat av: lena stromberg

Hej!

2009-07-30 @ 19:01:06

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback