många goda nyheter!

hejhej, igår så var jag på grönan, det var kul faktiskt, åkte allt möjligt. Bergochdalbanan, frittfall, vilda musen och så vidare kulkul, sen så åkte vi hem, fred körde lite vilse så fick åka längre än vad vi egentligen skulle, sen så pajade lyserna på den andra bilen osv haha, som vanligt asså.

De goda nyheterna!:

1. I
sak har kommit hem igen! efter typ en vecka, skönt att veta att han är vid livet och inte död!
2. visningarna med huset verkar gå bra, har eventuellt en köpare på huset :)
3. det har löst sig mellan mig och kim nu! :)

nu så ska jag plugga och sen gå upp på gymmet och bränna feeeeettt!!!!!!!!! idol kommer inte ikväll så får se om det kommer nått annat skit på tv! :) ska ni göra ikväll då??

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Nu tävlar jag ut 3 stycken ögonskuggor i min blogg, var med och tävla du med =)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback