torsdag!

hejhej och godmorgon, nu sitter jag här igen och har håltimma... det var egentligen meningen att jag och corris skulle vara duktiga och göra våran naturuppgift och gå ut och gräva i skogen! men vi orkade inte så vi satte oss här istl..
För övrligt så mår jag ganska uselt! eller det kanske var att överdriva, men jag mår illa som jag gjort i en vecka nu och så har jag huvudverk+ att mina tänder känns som om de ska ramla ut efter gårdagens spänning hos tandläkaren!!!

på imorgon så ska jag vara med siri och på fredag så skulle malin tydligen ha nån tjejfest! :) det blir nog skoj.!!
aja nu ska jag gå och göra nytta nånstans, kanske hjälpa nån vilsen etta att hitta till toaletterna?? ahaha nejdå det borde de veta vid det här laget!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback