trosdaaaag

hejhopp, imorse så var jag verkligen inne i min djupsömn, jag hörde inte när min telefon började spela på högst volym! jag brukar normalt sätt vakna av en musfis med nej inte denna morgon! haha så kim fick putta på mig så att jag kunde stänga av den!, men aja, nu är jag iallafall i skolan och har " fysik" ska göra lite extra uppfiter, men jag orkar inte, är klar med labbrapporten så det får va för den här gången.....

idag har vi världens längsta håltimme, 2.45 timmar så jag och corris ska träffa grabsen på lunchen ett tag och sen ska vi vell göra den dagliga rutinrundan på stan,.hah snacka om att man blir trött på att se alla/ samma kläder varje dag, det blir ju så att istället för att köpa det så räcker det med att man kollar ahah,

ha en bra dag så hörs vi senare, troligtvis på lunchen ;) pusss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback