vad är gud? eller vem är han? finns han?

om ni inte fattar vad min rubrik handlar om så är det såhär att vi hade ett konstigt samtal vid middagen idag, vi kom in på nått om att vara kristen, hur man är då och vad man får och inte får göra?, men vem är egentligen gud, varför ber man till honom? vad är han och vad har han för funktion?? är det han som hjälper de som " ber" till eller jag förstår inte riktigt det där?! Visst har det hänt att man nån gång bett till gud, om små saker,, tex snälla gör så att det blir fint väder imorgon, ganska fånigt va? ahah, men är han en kraft, inom sig själv? en kraft större än sig själv eller nån typ som sitter där uppe och skrattar åt oss? och tycler vi är totala idioter??!!
Jadu jag har ingen aning, ni kanske vet bättre än jag? men vem vet egentligen

nej nu har jag inte tid utan jag ska vika tvätt, hörs senare puss

Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Sugen på ny bloggdesign? :)

Jag hjälper dig gärna.



Kika in bloggen för mer info! :)




Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback