det fattades en rulle

Hej svejs bloggen!! imorse var det att gå upp med tuppen för jag skulle åka in till flään och hämta mitt busskort. Alla som har busskortet som jag har som räcker runt i hela sördermanland fattar hur guld värt det är!!! man kan åka varsom helst, istort sätt, till södertälje-eskulstuna! Slippa betala buss vart man än ska som man har fått göra nu på sommarlovet!

Idag så har robban nästan tapetserat klart i cindys rum, men det fattades en rulle, eller det var snarare så att det fattades en längd så man är tvungen att beställa en hel rulle....Så jag och cindy åkte in till nyköping och beställde en ny rulle av hennes färg och en extra till mig ifall det inte räcker där heller..!

Jag har även varit duktig och gått en låångpromenad idag, nämligen cirka 7 km, skulle jag tro att det var eller nått liknanade... Kändes att det kunde behövas efter bullarna som jag bakade och som vi käkade varsin i pausen :P


SMASKENS VA?;) det är som munkar med vaniljkräm inuti, kanske kan dela med mig av receptet om ni frågar snällt, heh

ikväll så ska vi förmodligen hämta cindys saker i förrådet för hon ville flytta in även om rummet inte är riktigt klart och imorgon äre min tur :) visar bilder imorgon hur allt bliiiir :D  puss hej

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback