imorgon börjar skolan, fy fan

Sitter här och är helt slut, tror jag håller på att bli sjuk eller nått.. skola imorgon... kan det bli mkt sämre??

Igår så serverade jag ju på ett bröllop med katarina och elisabet, kul som fan vara faktiskt, dock så verkade alla ha ganska så bråttom vad det gällde duka fram och duka av, springa hit och springa dit, mera dricka osv... så mkt dricka som vi serverade dem så hade vi nästan supit dem under bordet runt 5 hahaahha

Vi fick käka vi med så vi gick och smååt lite hela tiden, eller jag iallfall :P kunde inte motstå mozarella tomaterna och det goda fläskköttet :D Iallafall så höll vi på mellan halv 12 till halv 7, sen åkte vi hem till katarina och bänkade oss framför tv:n och kollade på whitout a trace och arn 2. jag somnade dock runt 10 och katarina väckte mig när filmen var slut, och snacka om att jag var ganska så vimsig då.. Man kan inte prata med mig normalt om man väcker mig på kvällen haha svamlar som fan XD

Hoppas att jag känner mig bättre tills imorgon då man ska gå upp kl kvart över 6.. nej jag tvivlar på att jag kommer må bättre utan jag kommer somna på bussen och visma bort mig själv på vägen till skolan... Nej usch för basilusker!!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback