resume 2009

Ojojoj vad fort det här året har gått, nu är det snart 2010 och då är det bara två år kvar till mänskligheten går under, haha enligt mayaindianerna iallfall, men hoppas att inte allt för många tror så...

Det har hänt så mkt saker i år, egentligen inga STORSLAGNA saker såsom åka jorden runt, segla på medelhavet eller fått barn osv, utan det har hänt saker hela tiden, stora som små.

# Det tog slut mellan mig och mitt ex, ( en bra händelse för året enligt mig! )
# spenderade i stort sätt hela sommaren i strängnär med mina syskon och vänner, vilket var mycket trevligt.!
# började trean, tack och lov för det!
# lärt mig nya saker om mig själv och vem jag är och vad jag vill med mitt liv...
# jag har börjat fundera på vad jag vill jobba med - plugga till efter gymnasiet
# mina föräldrar har gift sig igen, vilket jag tycker är bra, eller egentligen så spelar det mig ingen roll, men bara de är lyckliga iallfall...
# Jag har träffat en ny underbar människa som jag har så otroligt jävla kul ihop med! :) Johan heter han!
# jag har börjat inse vilka som är mina rikiga vänner och vilka som bara försöker vara trevliga utåtsett..

nej nu blev det för tråkigt med listor... Ja det har hänt så jävla mycket saker det senaste året, men jag tror och hoppas att år 2010 kommer bli snäppet bättre och det kommer förmodligen hända mer spännande saker, kanske en utlandsresa?:) hope so

I slutet på tvåan eller rättare sagt under hela tvåan så var jag riktigt flitig här på bloggen, enligt mig själv då. Om man jämför med hur otrooooligt mycket jag bloggar idag, kankse ett inlägg i månaden om man har tur... Nej men det fanns vell mer att skriva om för eller så har det blivit så att jag växt ifrån det här lite med att behöva känna sig tvungen att meddela folk om vad som händer i ens liv. Vilka är det som egentligen bryr sig som inte ens känner mig? Visst jag kan förstå om mina föräldrar och vänner kan tycka att det är kul att bli uppdaterade, speciellt de som jag knappt träffar, men annars, så är det vell ingen jävel som bryr sig?

jag läste mer bloggar förut, men knappt några längre, och det är för att jag helt enkelt slutat bry mig. Jag får inte ut något av att läsa var stina, kalle, och berta skriver om och vad de käkade till frukost.
Oj vad negativ jag låter nu, men nu förstår ni kanske som undrar varför jag inte orkar skriva var och varannan timme, nej för jag orkar inte helt enkelt.. finns roligare saker som exempelvis FACEBOOK :) HÖHÖ

Om två dagar är det nyår och jag har fortfarande inga planer på hur vi ska fira in det nya året... kankse dax att komma på det nu, haha

nej men det blev ju ett ganska långt inlägg här iallfall, hoppas ni klarar er till mitten av 2010 ahah !! gått nytt år på er :D

Kommentarer
Postat av: NinnzanLee -[FOTO & VARDAG]-

Skönt att du ser ditt slut med ditt ex som en bra grej, och att du inte verkar ha deppat ihop =)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback