bastu får fem toasters!

Har nyss vart hos tandläkaren och fixat till min tråd som hoppade ur igår. Tur att den gjorde det igår och inte idag för imorgon har de stängt och då hade jag haft ganska ont eftersom den skaver mot kinden :(
Skolan just nu känns så jävla tråkig. Madde är inte ens här idag vet inte varför så jag är typ helt själv av alla 2:or skit kul... Imorgon ska alla 1: or och 3:or bort så då är det bara vi tvåor ( dvs typ 5 pers ) i hela skolan! SUG!

Nej nu ska jag inte vara så nere utan jag ska ju faktiskt träna sen i mina NYA skor :) det blir bara ett konditionspass och förbränningspass idag, jag ska springa på löbandet, cykla och springa på crosstrainern!. Hoppas jag orkar det bara :) Time to get a little bot seroius. Sen ska jag basta Länge och ha hårinpackning. = en ta-hand-om-mig-själv-för-en-gångs-skulls-dag! :)

sen ska jag hem och packa lite grejor.

Hoppas ni har en tråkigare dag än mig! hahaihiohoho


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback