bussen går om en timme, och jag tror jag dör.

Hej, jag har varit lite upptagen i dag med diverse sysslor så det har blivit lite tight med att upptatera nu. Men jag har gjort om min header! :) vad tycks?? Det där bildredigeringsprogrammet som jag laddade ner är ju kul och lätt!!! Så nu sitter man sitta flera timmar i photoshop som är helt cp att förstå sig på..

Jag har även gjort en del ändringar i den andra bloggen :) vad tycker ni?
Check this out :)

Jag ska åka till kim snart, bussen går kvart över 9, ganska så läskigt om jag ska vara ärlig, jag lär vell bli den enda som är på den så jag får vell hoppas att busschauffören inte är nån läskig filur!


Imorgon blir det förhoppningsvis en låång sovmorgon! :) måste ju tagga som fan inför imorgon juh! det lär bli en del folk. Tom. en del killar som satt bakom mig på bussen hem skulle tydligen dit... Ja världen är gansak så liten ändå!
Jag lovar att ta massa bilder. PUss på er hörs imorgon ! Sov gott

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback