drömmen om idol!

Hej! nu är jag hemma igen. Tillbringade gårdagen och dagen idag med min älskling! kändes verkligen skönt att få träffa honom igen! Imorgon börjar ju skolan igen och för de som bor i sthlm bla så börjar deras LOV imorgon! Skönt som fan för er då!

Inatt så drömde jag en ganska så skruvad dröm, Jag drömde att sökte till idol. Och jag gick vidare. Men det som var mest stört var att man var tvungen att provsjunga inför alla sökande så man liksom satt i en stor lokal och så fick var och en ställa sig upp och sjunga!! haha, Men jag gick ju vidare så det är ju bra. HÖHÖ

Idag så har jag iallafall köpt toning ( mörkare ) och lite ansiktsprodukter. Verkligen behövligt kan jag tala om för er.

Hoppas ni haft en underbar helg!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback