fredag den 13! buhuh

Godmorgon på er! sovit skönt? jag fick gå upp mitt i natten typ vad halv 4 för att jag höll på att kissa på mig, utinvägsinfektionen verkar aldrig ge med sig! Fan vad jobbigt det är asså. Jag måste nog fan gå till vårdcentralen om det inte blir bättre tills nästa vecka.

 Idag är det ju fredagen den 13, jag tror att de personer som tycker/ har onda aningar om denna dag inte ska kolla så mycket på skräckfilmer. men kolla liksom. Varför skulle just denna dag vara värre än nån annan fredag. Det är bara massa hjärnspöken som folk har i sina huvuden! haha som min lillebror tillexempel. Han ska ha filmmaraton ikväll med sina kompisar och det kommer vell sluta med att de ligger under samma täcke och sover? ahah!

Nu ska jag vänta på att svenskan ska börja kl 10 dvs har jag hål i över 1.5 timmar nu! skojs

Kommentarer
Postat av: Anonym

fredag den 13 är min favorit dag :D inget läskigt som händer!

2009-02-13 @ 11:20:35
Postat av: lena stromberg

Hej! vad kul att du vill vara med och dela dina tankar om bloggen! ha en bra dag!håller med

2009-02-15 @ 10:07:50

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback