Hemma från sthlm

Tjo! allt bra med er? Jag kom nyss hem från sthlm, Ska snart ta bussen vidare till kim som går kvart över 5: så det blir stressigt även idag! lite surt att bussarna går så sällan på helgerna när man bor påhär på landet!.

Iallafall, vi kom ju till mormor som bor i kärrtorp igår runt 12. Vi har inte hunnit gjort så mycket eftersom de är pansionärer och måste ju hinna se alla skidprogram som går på tv:n tyvärr... ahah Men vad gör man?  Vi hade det skoj ändå.. Vi fikade, åt mat, fikade, gick en promenad til Ica ahah och så vidare.. Tog tåget hem idag vi halv 3, fullt så inåthelvete var det så jag fick stå hela vägen, trängas bland ett par fulla tjejer som stank öl och svett! inte trevligt!

Jag längtar verkligen tills bussen går så att jag får träffa min prins efter 4 dagar! ska bli så kul!!!



den här bussen gick utanför deras fönster stup i kvarten, det tyckte sebbe var super kul! höhö

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback