jag är nog en missbrukare!?

Hej, kom hem från kim för någon timme sen, och ang rubriken ( kan lätt misstolkas ) så menar jag att jag missbrukar mitt busskort, jag åker buss till och från nyköping minst 2 vändor som dan + statstrafiken i nyköping. Om det inte vore för mitt busskort så skulle mina pengar rinna ut som smör i solsken!

Ni anar inte hur ont jag har i ryggen just nu. Efter vedpackningen i måndags så hade jag kanske så ont i ryggen dagen efter ( tisdags ) och för att " lidra" det så fick Kim äran att messera mig, men såklart så hjälpte inte det utan det blev bara så jävla mycket sämre! Så nu strålar det typ i hela ryggen och lite in mot magen.. Jag vet inte om det kan bero på urinvägsinfektionen oxå? har verkligen skitont i alla fall :( !

Jag har gått upp tidigt varje dag sen i lördags, så imorgon blir förhoppningsvis min första sovmorgon! Hoppas jag får sova till åtminstone halv 11-11. Nu sitter jag här med min stora varma tekopp och försöker att inte bränna mig, förresten en rolig sak. Idag när jag var hemma hos kim så drack vi te, och han sörplade ganska mycket så jag döpte han sörplande till sörplis, : haha Har du fått sörplis sa jag! haah ja det var roligt då ni fattar säkert inte det roliga! höhö

Ha en trevlig afton puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-18 @ 04:05:21
Postat av: sannie

hoppas du får en fin dag

ta hand om dig

sannie xoxo

2009-02-18 @ 09:05:34
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback