oj vilken dag!

Nu är jag hemma från en heldag i Eskilstuna med syskon och socialtanter!

Först så mötte lena upp oss vid sjukhuset i e-tuna, där utgick vi ifrån. Sen så väntade vi in micke och cicci. Sen så åkte vi och parkerade bilen i ett p-hus, sen så gick vi ner på stan och försökte hitta resturangen som vi åt på sist, när vi väl hittade den efter att ha frågat ett antal personer så gick vi in och beställde mat! varkligen super gott. Det nått thailiknanade tror jag, de hade friterad kycklig, räkor, ris, soppor kött, och massa annat smaskens! :)
Sen när vi hade ätit oss mätta på det och tagit glass på det, så gick vi för att se om det fanns nån bra film som gick på bio.. men det gick ingen förren vid kvart i fem och då hade ju bussen hem redan gått.. så det funkade inte... Så vi gick och bowlade istl! Och såklart vann jag haha! micke ville inte spela den tråken så han satt och kolla på.. Men han hade iallafall turen med sig. Han spelade på en automat som stod precis brevid, han stoppa in 1 kr och vann 50 hah! snacka om lyckat!! ändå hade han ingen aning om vad han tröck på... lyckogubbe säger jag!

Sen när vi hade bowlat klart  så skulle vi leta upp ett fik, men det fanns typ inte ett ända bra fik i e-tuna, vi fick gå en jädra bit för att komma till ett nogorlunda bra fik...Där satt vi och samtalade om allt mellan himmel och jord och hur vi skulle lägga upp träffare bättre osv....

Sen så gick vi och kollade lite i affärer innan vi skulle åka hem och jag fyndade ett par shyssta skor och en t-shirt! ibalnd är turen även på min sida!


Och det roligaste/konstigaste med denna dag var att vi stötte på mamma och pappa mitt i allting när vi var på hemköp och köpte godis! Ibland är världen verkligen väldigt liten!!

Vad har ni gjort idag då??.. Jag kommer att förlänga frågestunden tills efter helgen då jag har mer tid och ni har mer tid att ställa det ni vill veta om ni nu vill veta nått :P Aja! ha en kanonkväll. pusssss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback