saker som du inte visste om mig

Nu kör jag en härmis ( förlåt madde men jag är UTTRÅKAD! )

1. Jag bor i fosterfamilj sen lite över 8 år tillbaka

2. Har tre biologiska syskon och fyra " låssas "

3. Jag bor med min lillebror sebbe, och micke och cicci bor i strägnäs!

4. Jag var jätte blond när jag var liten..

5. och hade stora blå ögon.

6. Jag var jättefeg när jag var liten, kunde inte säga vad jag tyckte...

7. och det sitter fortfarande kvar, litegrann,. Men jag har blivit bättre på det!

8. Jag hatar att jag är mörk under ögonen!

9. Jag pratar nästan aldrig med mina föräldrar.... de är dåliga på att höra av sig..

10. Jag har färgat håret x antal ggr, så nu är det ganska slitet, men ska börja vårda det ordentligt så därför klippte jag mig kort!

11. Jag har bara ett fåtal Riktiga vänner- sånna som man kan berätta ALLT för
12. Jag tycker att vissa tjejer är väldigt konstiga.....
13. Ibaland tycker jag att killar kan vara lättare att prata med!
14. Jag har komplex för min päron mage och en del andra saker.
15. Jag hade 275 poäng i nian... inte lika bra nu :(
16. Önskar att jag valde en praktiskt linje istl för natur. Det suger ganska HÅRT!
17. Jag ska flytta om 3 veckor, 200 meter. ...
18. Till ett sprillans nytt hus! där jag och cindy kommer få en egen stuga
19. Jag har typ ingen kontakt med mina slätingar...
20. bara mormor.. de andra vet jag inte ens om de lever eller vad de heter... tyvärr..
21. Jag älskar godis
22. Jag är tsm med min älskade pojkvän kim björnbakk!...
23. han älskar att kickla ( stavning ) mig och jag får panik och blir sur haha!
24. Jag och kim har varit tsm i 9 månader.
25. Jag älskar djur, skulle inte kunna leva utan hund exempelvis.
26. Jag önskar att jag vore rik och kunde köpa det jag ville ha och shoppa varje dag! :)
27. Jag undrar hur mitt liv hade sett ut om jag bodde hemma- med mina riktiga föräldrar dvs.
28 Jag lärde mig simma sent. typ när jag var 9 eller nått.
29. Jag har haft problem med öronen flera ggr och kan därför inte vara så mycker under vattnet.
30. Jag HATAR småkryp... allt som kryper får ag panik av typ..
31. Ska åka till spanien en månad med kim och hans familj i sommar och undrar hur det kommer gå med alla kackerlackor som tydligen finns överallt HJÄLP!!
32. Jag älskar att sjunga...
33. Jag och några kompisar ska åka till IDOL iår, ahah mest på skämt.
34. Jag hatar dryga människor och sånna som tror att de är bättre än alla andra.
35. Jag har en moppe till salu. Nån som vill köpa? :)
36. Jag har haft en egen häst. En tinker som hette tindra! saknar henne.
37. Vi har även haft konstiga djur som strutsar och kalkoner, får och kor ! ahah
38. Jag har sökt massa jobb idag och hoppas jag får napp
39. Jag är en väldigt sprallig person som har svårt att sitta still....
40. får ofta många fel på proven för att jag slarvar :(

41. Jag älskar mat och att laga mat, ska nog bli kock när jag blir stor!
42. Min egna första hund ska bli en flatcoated retriver
43. Jag ska bli hundpsykolog när jag blir stor och hundtrimmare. Om allt går som det ska..
44, Jag hatar nästan all tecknad. Förstår mig inte på det bara..?
45. Jag måste spara typ hela mitt studiebidrag till sommaren ( därför hoppas jag på ett jobb! )
46. Jag är född den sista september!
47 Jag vill ha barn nu, men ska vänta till jag är runt 25 och har ett fast jobb och bor tillsammans med min partner.
48. Jag hatar vintern och kyla... finner ingen mening med det.
49. Jag ska tatuera mig när jag fyller 18 år!
50. Jag går och lägger mig typ mellan 9-10 varje kväll om jag är själv ( inte med kim ) för jag är alltid så jävla trött!
51. jag har spelat fotboll i flera år men inte längre
52. Jag har fått en blodtranfusion. jag mådde jätte dåligt ett tag.
53. Jag oroar mig alltid för småsaker.
54. Blondinbella har länkat till mig en gång! haha vilken grej va?
55. Jag tror på tomten.-.. ahah nej det gör jag inte, lite utfyllnad bara!

nu orkar jag inte mer, haha men lite har ni fått reda på. Bara fråga om det är nått som ni tycker saknas!


Kommentarer
Postat av: S A N N A

kul lista. :D

Postat av: S A N N A

sv: ja det kan vi göra!! :) <3

2009-02-05 @ 19:38:08
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: joyce

Hey !



Vill du vinna en rosa plattång idag?

Var med å tävla nu !



PUSSÅKRAM

2009-02-05 @ 19:40:19
URL: http://shoppingholicmom.blogg.se/
Postat av: Josiee

rolig lista :)

2009-02-05 @ 19:44:26
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback