Tjo, era busar!

Jag har nyss skrivit klart bokanalysen! tummen upp :) Jag sitter nu och dricker en kopp te och kolla runt vad ni alla skriver där ute!

Jag har även varit och hjälpt robban med att bära pianot till förrådet, ska inte ha det skruttiga pianot i det nya huset utan flygeln! :) Det är 2 veckor kvar på fredag tills huset är klart och vi har typ inte börjat packa! WHAT´S WRONG WHIT US?

Hur ska vi hinna liksom!, men eftersäg så är det ingen panik med inflyttningen utan vi kan lika gärna flytta in en vecka senare, vilket vi säkert kommer göra oxå! Vill ni veta en rolig sak? Jag måste dela rum med min lillebror till mitt och cindys hus bli klart, så kanske 2 månader ska jag ligga i hans rum och höra alla fisar! aaha Nej då, ska inte vara elak nu!

Nu ska jag iallafall göra mig i ordning för kvällen och lägga mig i sängen med min nya bok som jag lånat idag!



Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: malin

hej :) är du intresserad av bloggdesign? isåfall så tycker jag att du ska kolla in min blogg :)

Postat av: blondina

åååh dela rum med sin bror? neej tack, de vill inte jag iallafall, höhö ^^



sv: haha, jag hoppas på att de blir bättre sen :P

2009-02-12 @ 09:24:02
URL: http://blondina.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback