to much to say.

Nu är jag hemma, har vart med kim från i fredags, blggade även lite därifrån igår som ni märkte!

Vart ska jag börja? Det är ganska mycket som hänt, eller egentligen inte men ifredags så tog vi det lugnt, sen när kims resterande familj kom hem från hockeyn så spelade vi kortspel- Blupp tror jag det hette och sen så blev det en pokerrunda! Kul var det. blev en ganska sen kväll där.

I går så gick kim iväg och tränade och jag passade på att hänga med till stenkulla och träna med hans päron, var var givande och ni anar inte hur grymt mycket träningsverk jag har i rumpan nu! It´s killing me! Iallafall, sen när vi hade tränat så låg jag lite i massagestolen och vill ni veta en till bra sak om det gymmet? De har skitbillig solning!- 20 kr för 15 minuter! det tycker jag är ett kanonpris, eller vad tycker ni?
sen När kim kom hem så gick vi en promenad i det friska ( äckliga, slaskiga ) vintervädret! Sen så kollade vi på en film på tv med Sarah  Jessica Parker. Efter det så lagade vi pizza tills de andra kom hem! :) gott som fan, sen blev det att kolla på melodifestivalen Kan bara säga att det ändast var tre " bra " bidrag, det tyckte jag var alcasar, marie och Emilia!
De andra? hallå vad tänker de med när de skriver låtar?, tex. SNÄLLA SNÄLLA låten med caroline of ugglas! asså hon är så jävla konstig, man kunde ju tro att hon tog ngt för att hålla adrenalinet uppe innan hon gick ut på scen! NEJ HON SÖG!

Sen så kollade vi på en hyrd film som heter Eagle Eye! asså grymt bra film! men dock lite svår att förstå i början. Men den ger jag 5 toasters! hyr den!

Så nu till söndagen ( idag ) Jag åkte hem vid cirkus 1, sen så kom jag hem , käkade lite lunch, gick ut och hjälpte till att bara grejor ner till plåthallen ( sånt som vi ska spara när vi flyttar ) och sen så har jag lagat mat fram till typ för en halvtimma sen. lax, med potatis och fisk sås blev det! :)

Nu är jag ganska slut i både kroppen och huvudet så jag ska ta en dusch, fixa kläder inför i morgon och sen gå och sova typ.  har ni haft en trevlig helg??



höhö kul..

Kommentarer
Postat av: lena stromberg

Hej! vad kul att du vill vara med och dela dina tankar om bloggen! ha en bra dag!håller med!!!!!

2009-02-09 @ 21:17:21

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback