Torsdag!!

hej på er allesammans! Sovit bra? jag hade världens jävla sjukatse dröm inatt, det var typ om att jag var på en båt och på den båten så fanns det ett rum med hur mycket pengar som helst och man fick även ta hur mycket som helst.  Så jag var rik där ett tag.-... men sen vaknade jag upp i verkligenheten som en fattig student. buhuh.. ahah

Idag så är det en lång men ändå slapp dag. Jag har fysik nu på morgonen, sen har jag hål, efter lunchen har jag musik och sen idrott.. Kommer komma hem vid 6... Så ganska så segt jao!

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

haha, jag drömde att jag var i en simhall som låg mitt i en stor köpmarknad :O



sv: hahah ååh, jag vill också ta studenten, men de är år dit :(

Postat av: B L O N D I N A

sv: vaaa!? såååå billigt :o:o ooooj! :O

2009-02-26 @ 09:12:18
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: lenastromberg

önskar jag oxå hade såna roliga drömmar,att vara rik menar jag om så bara för en natt.

2009-04-03 @ 10:27:00

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback