urinvägsinfektion!

Hej! dags för lite kvällsupdate.

Nu kan jag bara säga att jag är fullproppad med lussebullar! jag har skit ont i magen efter typ 4 lussebullar, en stor kopp te och en kopp varm choklad!! ahha inte bra. Nu kommer jag kissa på mig inatt. Stackars kim som kommer bli väkt när jag rullar över honom i natt! HAHAH
Iallafall, så har jag fått det roliga som heter urinvägsinfektion! Så nu ska jag försöka dricka så mycket tranbörsjuice som jag fårmår, men det jobbiga är att det smakar SKIT-  BOKSTAVLIGEN!

Aja imorgon är det en ny skol dag och förhoppningvis så blir den bättre än dagens. hoppas ni har haft det skoj! hörs imorgon puss och hej



tranbärsjuicen får 2 toasters- Eftersom den ska bota urinvägs infektion, den får inte mer pga smaken!!


Kommentarer
Postat av: arnela

Oooh stackaren det gör så jäkla ONT! Krya i vilket fall och drick även om det smakar skit, det hjälper ju!

Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Usch, stackare, jag lider med dig, det är hemskt. Ett tips om du tröttnar på tranbärsjuice är vatten med citon i, det hjälper också! :D

2009-02-10 @ 13:49:53
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback