forever21.se

asså jag vill köpa hem en hel garderob känns det som nu! jag vill beställa kläder, men jag vet inte om jag har råd, eftersom jag måste börja spara pengar till spanien!, men lite saker som jag är sugen på :

snygga klänningar, speciella men ändå lite diskreta, passar till alla tillfällen!


snygg, till fest kanske?                                                     basic snygg t-shirt

Fan vad fin! jag som passar så bra i lila nu när jag färgat håret! den andra då! jag tror jag ska råna en bank! :)


Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: jag vet att det är otroligt dumt egentligen,men jag trivs inte i mitt mulliga jag. Visst 15 kilo är att dra i, men det skulleinte skada om jag gick ner några kilo så jag kunde komma i storlek 34/36. Min absoluta högsta dröm är att blimodell, men det kan jag inte bli sålänge jag har storlek 40 i kläder. Jag villgå ner i vikt för att kunda trivas i mig själv, inte behöva ha dåligt självförtroende. Jag blev mobbad som liten för att jag var så mycket störe än alla andra, både på längden och bredden, på lekis var jag 2 huvuden längre än alla.. och de sitter kvar, jag blev retad för det och jag är fortfarande stor. visst nu är det ingen som retar mig,men att se sig själv i spegeln, mötas av en tom blick för att sedan vända bort den och sen känna paniken och ångesten.. jag vill inte det. därför måste jag gå ner i vikt, men 15 kilo är att dra i

Postat av: B L O N D I N A

sv: haha men jag vågar inte, ifall det är fel storlek oså :/

2009-01-15 @ 19:52:32
URL: http://blondina.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback