fredagen är här!

Godmorgon! sovit gott? Jag är trött som fan , sov på bussen till skolan vilket jag inte brukar göra annars så ja, jag är skapligt trött.Jo så vad händer idag då? Går i skolan till kl 20 i 2, sen ska jag möta upp kim, eller så åker jag direkt hem till honom när jag slutar. Ikväll ska vi gå på bio, vi är dock inte äverens om vilken film vi ska se har ni något bra tips?
jag vill se australia eller I taket lyser stjärnorna, men de ska båda två vara dåliga " sägs  det " men jag vet inte om kim säger så bara för att vi ska kolla på det som han vill ahha! Det är så de funkar nu för tiden va? Han ville se den där hitlerfilmen, den verkar oxå helt okey, men ingen film som jag verkligen trånar efter. eller nått haha

Nu har jag hål, har svenska vid 10 och sen lunch, sen en lektion efter lunchen sen slut på dagen och denna vecka! detär ju fredag idag och helg! så jävla skönt!

nästa veckas schema är helt wakko! hörs sem puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback