grymt sötsugen!

Jag vet inte vad det är med mig just nu, men jag känner mig så jävla godissugen hela tiden, eller är det bara nått som vi tjejer får en gång i månaden...??, måste  slutasmå äta och det med basta!
Har för övrigt pluggat klart för dagen/kvällen och har även hunnit med att ta en dusch.,

Ska prata med kimpa innan jag går och lägger mig, har inte så mycket mer att tillägga för kvällen så jag lägger ut lite bilder!

huset :) från den ena vinkeln.

visst passar jag i lockigt hår? ahha kankse ska permanenta mig?

plutten var med med hela tiden när jas skulle plugga! :)

naaaw

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe, jag tog två bitar mörk choklad och var sedan nöjd och glad, prova det ;)

Postat av: tessan okenny

permanenta inte, det ar det varsta du kan gora mot ditt har!!! haha had et bra!! tessan o kenny

2009-01-13 @ 03:44:56
Postat av: http://backontraack.blogspot.com/

söt hund! :D och fin blogg! älskar delfiner!

2009-01-13 @ 15:55:16
URL: http://backontraack.blogspot.com/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback