influensan?

Gud vilken dålig upptatering det har varit nu i helgen, men jag har faktiskt en bra ursäkt. Ifredags så åkte kim med mig hem, då var allt bra och så. Sen på lördagen precis innan vi skulle på dopet ( matilda skulle döpas ) så började jag känns mig dåligm frös ont i huvudet osv. Men det var säkert bara för att jag hade sovit för lite tänkte jag. Så vi åkte upp till sthlm dopet var jätte trevligt matilda var super snäll, grät ingenting på dopet osv. Allt var kanon, god mat oxå!  Men ända haken var ju att jag hela tiden kände mig dålig, jag frös hade ont i kroppen, snorig, huvudet värkte osv. Inte kul.
På vägen hem vid 4 tiden och efter 3 ipren så kändes det som om jag skulle dö, bokstavligen ( typ haha ) Jag frös så mycket i bilen fast vi hade full AC att jag nästan fick kramp i ryggen av allt huttrande, skit jobbigt var det, Sen gick jag och kim av hemma hos honom, jag tog en ipren till och sen så la vi oss med täcket i soffan och kollade på tv, Mysigt förutom att jag hade 39.5 graders feber och var tvungen att anstränga mig för att se en tydlig bild på tv:n. Sen kom Kims föräldrar hem vid typ 8 på kvällen, de lagade mat rådjursstek i grillpåse med klyftpotatis! gott som fan var det men jag fick dock bara i mig en liten bit, var inte alls sugen på mat utan ville bara gå och lägga mig! Nu räcker det med klagande tycker jag utan jag är hemma från skolan har fortfarande lite feber och snorig ont i halsen och huvudet! Får se vad dagen har att erbjuda, kanske lite kemi kanske? vi får se hare bra så länge så hörs vi sen puss och kram 


Kommentarer
Postat av: nathalie

krya på dig jag e ju osså sjuk kram kram vi får hoppas att vi bägge två blir friska kram


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback